مترجم

مترجم

مترجم

مترجم

عزیزم  شتاب کن 

 

 

برای آنکه ،خاطرات و سکوت 

 

 

وجودمان را آشفته نکند 

 

 

 

شتاب کن  

 

 

زمان به سرعت می گذرد 

 

 

تا اینکه  روزگار ناموافق  

 

 

لحظات شادی بخش زندگیمان را 

 

 

تهدید می کند 

 

 

و خواستار به یغما بردن آن است 

 

 

 

همیشه احساس کرده ایم 

 

 

بخاطر همه چیز  

 

 

با یکدیگر زندگی می کنیم 

 

 

عزیزم   شتاب کن  

 

 

 زیرا  لحظات  باز می گردند 

 

زیرا   نمی خواهم   تو را 

 

 

از دست بدهم 

 

 

زیرا  اکنون ،  زنده ام  

 

 

با خیال و در آرزوی عشق ورزیدن 

 

 

            به تو 

  

 

روزها می گذرند و ناممکن است 

 

  

فرصتی دگر برای مهربان بودن 

  

       

          و بازگشت به سوی عشق 

 

 

 

کنارم بمان 

 

 

شتاب کن ..... به تو التماس می کنم 

 

 

دیگر به هیچ چیز فکر نکنیم  

 

 

 

هر دوی ما ، زاده شده ایم 

 

 

برای نگریستن  به رویا 

 

 

نمی خواهم  لحظه ای بی تو 

 

 

تنها بمانم

 

 

کنارم بمان 

 

 

شتاب کن ..... به تو التماس می کنم 

 

 

 

آنقدر  لازم است  که تو  

 

 

در کنارم باشی 

 

 

جدایی ، می تواند قدرت مرا  

 

 

از بین ببرد 

 

 

 می توانم   مشتاقانه 

 

 

مقاومت کنم 

 

 

  اما ، ترس بر من  چیره می شود 

 

 

 

ترس از ،  خودم  را دوباره تنها دیدن 

 

 

و تجسم یک عشق بر باد رفته  

 

 

به این خاطر است  که 

 

 

در هر شبانه روز   و  در   هر جا 

 

 

به تو نیازمندم 

 

 

همیشه تلاش کرده ایم 

 

 

تا همه سختی ها را تحمل کنیم 

 

 

عزیزم   شتاب کن 

 

 

زیرا  لحظات  باز می گردند 

 

 

زیرا  نمی خواهم  تو را 

 

 

از دست بدهم 

 

 

زیرا  اکنون ، زنده ام 

 

 

با خیال و در آرزوی  عشق ورزیدن 

 

  

       به تو  

 

 

 

 

 

  

 

 خواننده ( جنیفر لوپز )